Melinaa Mrvayz 7+2 inanilmaz bir baş dönmesi 5 gündür yerimden kalkamiyorum. Ara ara mide bulantisida var. Bu sekilde geciren varmi?
Aslisir Merhaba bende 6 haftalık gebeyim bugün kalp atışını duyma umudu ile hastaneye gittim. Kalp atışı yerine ikinci keseyi gördük :)
Poyraz_basak Aslisir ayy ne güzel.yaa darısı başıma ins bende ikinci keseyi görürüm.dogrusu ilk gittiğimde tek keseydi çocuğu görmemistim belki iki bebek görürüm ins 😀hayırlısı sağlıkla al ins kucağına
Mrvayz Sedaaaaaaccccaannsssns Sedaaaaaaccccaannsssns gece açlıkları bende de başladı sanırım erken daha çok kilo alacağız 😅
Sedaaaaaaccccaannsssns Mrvayz evet 😂 bende cok korkuyorum kilo almaktan ama cok acıkıyorum napalim, 😂 😂
Aslisir Mrvayz ben aşılama oldum canım ilk gün 20 çıktı ,14 saat sonra 40 ,bir hafta sonra da 1249 çıktı biri bir kaç gün sonra döllenmiş dedi doktor ☺️
tugbaayilmazz 4+3 üz bugün öğrendim daha 🥰 bundan önce sağlıksız bir gebelik geçirdim bebeğim gelişemedi inşallah aynı acıları yaşamam dua edin kızlar bol bol 🤲🏻
Yooop Sedaaaaaaccccaannsssns Bende öyleydim canım hep açtım bisey yiyemiyordum midem bulaniyor du herseyden çubuk kraker falan al tuzlu cizzi falan başının orda olsunlar bastırıyor o bulantısı biraz ben şimdi çok şükür 17 haftalihim 1 aydır ıyiyim bisey im yok inşallah geçer sizinde