Hanımlar merhaba
Burada paylaşmıştım bugün kontrolüm vardı kalp atışları için bir haftadır beklemedeydim
Bugün çok şükür bebeğide kalp atışlarınıda gördük 😊
Sata göre 8. Haftadayım
Ama ultrasona göre daha 6+5 miş bebiş
Doktor 1 hafta geç hamile kaldığımı söyledi
Ama herşey şu anda normal
Allah bekleyenlerin bekleyişlerini bu mübarek günün hürmetine hayırla sonuçlandırsın inşaallah
Herkese hayırlı kandiller 😇