GamzeMedik Melikeayt Benimde 8.haftaya girerken görüldü ve kalp atışını duyduk geç döllenme olmuş. Nerdeyse 2 hafta kadar. İçini ferah tut. İnşallah güzel haberi sende alırsın. 🙏🏻🙏🏻 Bu arada Mide bulantısı bebeğin kalbinin attığına işaretmiş doktorum söylemişti.
Melikeayt GamzeMedik Allahimm🙏🙏 inşallahh bizde senin gibi sonuçlar alırız inşallah bugünkü bulantimin sebebi bebegimdir💕
GamzeMedik Melikeayt genelde hislerimde yanılmam. Bence orda minik bi canlı var. Sen bu gece elini karnına koy güzel dualar et Rabbim yüzünüzü güldürür inşallah 🙏🏻😘
Melikeayt GamzeMedik inşallahh bunları sana Allah söyletiyordur🤗güzel haberi alır burda paylaşırım inşallah yarın 🙏💕
mercimek Burda bekleyişlerini dile getiren tüm annelerin ve sizin rabbim gönlünüzdekini hayırlısıyla size nasip etsin inşallah, isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın allahım🙏🏻💕
TubaPanzehirBoaz Evet haberini ver mutlaka bende merak ettim benim muayenem yarın bende endişeliyim Rabbim umduklarımıza nail etsin Korktuklarımızdan emin kılsın inşaallah
Melikeayt TubaPanzehirBoaz Aminn inşallah🙏 şu anda sıramı bekliyorm dün geceden sonra içim çok rahtladi su an onun rahatlığıyla bekliyorm bakalım
Melikeayt TubaPanzehirBoaz gittim bu doktora göre 6 haftaligim yine göremedi bişey pazertesi tekrar gel dedi sordum yolk saçı gördünüz mü diye şu anda görmedim ama pazertesiye geldiğinde hepsini görecez dedi hiç bı kötü yorum yapmadı kime inanacagimi şaşırdım ben😞
Senem06 Melikeayt ne güzel işte kötü bir yorum yapmadığına göre Rabbim küsmek ederse sağlıklıca gelişecek Bebiş siz dua edin
Melikeayt Senem06 şimdi ben 3 tane doktora gittim bu durumdan dolayı 2 si bu çocuktan hayır gelmez kendin zehirlnmeden alalım dedi ama bu ikisine sonradan gittim ve bu ikisi sat a göre takıp ediyorlar gebeligimi yani 8 haftalık olarak bakıyorlar.ama en başından beri bu doktora gidiyorum buna göre 6 haftaligim ve bu daha hiç olumsuz bişey söylemedi aceba daha çok genc o yüzden goremiyormu diye düşünüyorum 😞