Melikeayt çok zor gerçekten bir ay önce bende yaşadım rabbim sabrini veriyor ilk haftalarda çok kotuydum geçmiş olsun diye arayanlara bile cvp vermek istemiyordum bide oglum var benim 3.5 yasinda oda çok etkilendi surekli beni teskin ediyordu yavrum anne korkma kardeşime bisey olmicak diye ve ben daha kötü oluyordum sonra oglum için kendimi toparlayıp bir an evvel sagligima kavusmaya ve tekrar sağlıklı bir bebek için kendime bakmaya kadar verdim.içimden hiç gitmiyor tabi âma veren de alan da Allah ins bize tekrardan bu duyguyu yasatacaktir buda bizim bir imtihanimiz oldu