ZeynebinnAnnesii Nisanurt bizde 39+4gunluguz aynen gelen giden yok Dün kontrol vardı doktorum senle beraber olanlar doğurdu senin kızın geleceği yok diyor 😊 bide kızlar erken doğar derler 🙄
ZeynebinnAnnesii Nisanurt bakalm hayırlısı inşallah bizde dogurdummm die post acar hikâyemizi yazarız güzelce 🤲🏻🧿
Esmaemir17 Nisanurt Aynı kaderi yaşıyoruz😁Bakalım nezaman doğuracaz.Doğum hikayemizi yazmak nasip olur mu kız bize😂😂
Elfffffffff Nisanurt 34.haftada sancılarım başladı, erken doğum olacak yat dinlen hep dedi doktorum, bugün 38+3 olduk ne sancı var ne bişey, kilosu da sınırı geçiyor sezeryan günü verecek artık😭
Nisanurt Elfffffffff ay inşallah istediğiniz doğum şekliyle doğurursunuz. Benim bebeğimin kilosu çok değil o yüzden bekletiyor beni😬 hayırlı doğumunuz olsun inşallah
Pinarx07 Nisanurt bende ayniyim son 4 gun bi hafta daha bekleyelim dedi dr olmazsa suniyle baslaticaz oda olmazsa sezaryen olacak suniyi cekip doguramamak daha kotu olur direk sezaryenmi daha mantikli acaba 😐
Nisanurt Pinarx07 bilmiyorum bende. Çünkü ilk doğumum hangisi kolay olur bilemiyorum🤷🏻♀️ Kendi sancımız daha iyi olur diye düşünüyorum suni sancı biraz yoruyormuş. Ama hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun😊🤰🏻
Pinarx07 2106 banada aynisini dedi dr 39+3 um bi hafta daha bekliycez en fazla suni deneriz diyo acaba hic suni almasakmi sezaryenmi daha iyi olur sanci cekip sunide doguramazsak daha kotu ya cok korkuyorum dusunmekten kafayi yicem ya 😬
2106 Pinarx07 kesinlikle düşünmekten kafayı yiyeceğim kneden gelmiyorsun diye sürekli bebeğimle konuşuyorum 😂 hem korku hemde sezeryan olmama düşüncesi off
BurcuuM Bende 39+4 Ama nst de hic sancm yok arada bi agri oluyo dun bebegimin hareketleri yavasladi serum falan yedim duzeldi ama pazartesi sezeryan olacam galiba gelmezse riske atamycm