Nisanurt anılarım aklıma geldi kızımı 42+3 de dogurdum normal yapicam diye doktor kontrolünde bekledim hep zorla. Doktorum dha fazla riske atamam doğuma aliyorum dedi oda suni sancı alıp gelmedi mecbur sezaryan oldum bilseydim sonumu o kadr beklemezdim. Smdi ikinciye hamileyim oda 36 haftada başladı sancılarım cikmaya ama mecburi sezaryan olucam. Meryem ana otunu kullanın hurma yiyin merdiven inip çıkıp bol bol ınsallah faydası olur. Sağlıkla alın bebeğinizi ınsallah.