ecembugra53 hhb53 😊🥰 dolabı alınış beşiklerde alınmış canım dolabın gelmesini bekliyorum düzenlemek için 😊
Deletedmom328 Eceunverkanra çok teşekkür ederim canım öncelikle bende baş ağrısıyla başladı belirtiler sonra boğaz ağrısı burun akması tat koku kaybı öksürük olarak ilerledi test verdim pozitif çıktı
Eceunverkanra Deletedmom328 Bakayım biraz bekleyeceğim su anlık pek bir sey yok gibi sikayetim artarsa gidip test verecegim. Devlet hastanesine gidip sikayetinizi soyleyince test yapiyorlar degil mi?
06minigimym hhb53 benimde Ekim 5 felan gözüküyor ama ailemdeki herkes heran gelecek diye korkuyor kurban bayramında sonraki yaşadığım hiçbir şeyi hatırlamıyorum ama yollarda doğuracagik böyle giderse Ankara Eskişehir arası mekik dokudum neredeyse herkes uyku problemi yaşıyor bende uyanamiyrum sürekli yatıyorum ya
Deletedmom328 Eceunverkanra devlet hastanesi yapıyor galiba ama özeller şikayetin olmasa bile test yapıyorlar
turunculuanne hhb53 benim de son 40 günüm çok korkuyorumm 🙈🙈🙄 kızım ağırlaştı sanki baya taşımakta zorlanmaya başladım
Gamzedemirr durununannesii inşallah canım inşallah , 32+1 im ben , bazıları çok hareketli oluyor neler yapıyor ona rağmen açılma olmuyor , ben çok hareketliydim , bu mu tetikledi Dicem ama , sanırım yapıyla alakalı
EfeZimo Son 29 gün ama Her an Doğuracak gibiyim Hep Kasık Ağrısı Hep Bel Ağrısı Bakalım ne zaman Gelicek Heyecan la Bekliyoruz