Papatya7203 hhb53 hepimiz insallah kuzum saglicakla alalim kucagimiza valla ben yaklasmis gibi hiss3diyorum ama bakalim bazi belirtiler hissediyorum 🐣
Sezensu hhb53 Bizim de 59 günümüz kaldı 1 Kasım görünüyor ama sezeryan olursa ya da erken gelirse Ekim annesi olacağım inşallah çok sabırsızlanıyorum ya bi an önce sağlıkla kavuşmak istiyorum 🤗😍
saramomy hhb53 her şeyimiz hazır ütülü kızımızı bekliyoruz son 42 günümüz kaldı heyecanla bekliyoruz😍
Adalina1 ags yok 36 haftaya girdigim için doktorum gelsede bi sıkıntı olmayacağını bebeği içerde tutmaya gerek yok dedi 3000 kg gelişimi felan tamam dedi
Sevgice26 hhb53 benimde 44 gnüm kaldı ama rahim ağzı yetmezliğim var kızımı 35 te doğurmuştum muhtemeelen bu da erken gelecektir bakalım hayırlısı