durununannesii evet evet aynen öyle , hatta dört gece önce sancıyla uyandım , o kadar şiddetliydi ki , hastaneye gitmek zorumda kaldım , bi parmak açıklığın var dedi , hastaneye yatırdı direk , serum ilaç iğne nst falan yaptı , sakın kalkma dedi , her an doğurabikirsin dedi korkuyorum walla kalkmıyorum yerimden :(