hhb53 Nasıl gidiyor hazırlıklar heyecan dorukta Benim son 45 günüm kaldı. Normalde kasım annesi olacaktım ama ikiz bekliyorum diye en geç ekimin 20sinde doğumum olacak 🙈 Günler çok çabuk geçsinde kavuşalım evlatlarımıza
hhb53 Cidadmr Bende de pandemi stresi var. Nasıl olcak yanımda kalabilcekler mi 🤦🏼♀️ Çok sıkıntılı bir zamana denk geldik
Zuhal1 hhb53 temizlik yapıyorum 45 gün kaldı gün geçtikçe ağırlaştığımı hissediyorum Çantamı daha hazırlamadım. Bu hafta onlarıda hazırlıcam inşallah
ecembugra53 hhb53 Evt canım hazırlıklar bitti ama odasını düzenlemem için dolabını bekliyorum dolabı gelsin düzenlicem😊
durununannesii Gamzedemirr yaa o bendede var özellikle geceleri sağ kasığıma kramp giriyo resmen bıçak saplıyolarmış gibi seninkidemi öyle
Deletedmom328 hhb53 37 günüm kaldı karantinadayım trk duam çocuğumun 39 haftadan erken doğmaması zaten 37 den önce doğarsa Allah korusun pandemi hastanesinde olucak doğum o yüzden çok korkuyorum
Eceunverkanra Deletedmom328 Cok gecmis olsun insallah bir an once kurtulursunuz su illetten🙏🏻Belirtileriniz nasil basladi acaba? Benim dunden beri bogazim agriyordu bugun bademciklerim sisti ve ustunde beyaz bir nokta var( normalde ben cok sık tonsilit olurum normalde tonsilit olunca cikiyor o beyaz nokta ama acaba corona’da buna sebep olur mu bilmedigimden sormak istedim) bir de sol burnum tıkanıp aciliyor simdilik baska bir belirtim yok. Sizin nasil baslamisti da anlamistiniz. Gecmis olsun tekrardan
ags hhb53 son 39 gün. Her şey hazır diyebilirim. Ağırlaştım artık zorlanıyorum açıkçası. Uyku kalmadı en uykulu zamnımda bile uyanıyorum mutlaka. Hafiften kasık ağrıları var nst başlandı bakalım. Bu hafta tekrar gireceğim. Biraz önden gidiyor bebeğim. Ekimi görür müyüz şüphelerim var🤷🏻♀️☺️