AycanFb [bilinmeyen] arkadaşımda şaşırmış doğru duydum dime diye sormuş kaç kere o yüzden benim doktorumu falan sordu değiştirecem dedi. Sıkıntın yoksa 4 hafta da bir çağırılıyor sıkıntı varsa 2-3 hafta bir kontroller oluyor o kadar ara çok saçma bidaha da doğuma çağırırdı heralde🤣🤣
eymaAltndal Zuhrenasyazici 2 sene oldu çok değil ilgisinden alakasindan bende memnundum taki ani bişey olana kadar
Sumeyraaa Bende Sevilay Bozkurt’ta gidiyorum memnunum zaten çok araştırarak gittim çok olumlu şeyler duydum bir sorun yoksa eğer evet beni de 6 haftada bir çağardı mesela
Usta92 Metin bey tek gecerim ilgili, bilgili cok sempatik. Normal doğum taraftarı . Ayrıca doktor dediğinde erkek ve yaşlı olması gerekir tecrübe için metin beyde öyle zaten cok sempatik ben cok memnunum . Ama konak sedat beyi de iyi diye biliyorum
AycanFb [bilinmeyen] Ben çocuğumu görmek için 4 hafta zor bekliyorum birde o kadar zaman hiç bekleyemem🤣🤣
Aysel AycanFb ama sürekli ultrason zararlı bunu devlet hastanesindeki doktorum bülent Şener bile 1 buçuk ayda bir gel diyo
aren6161 Sibelkrtp cok tesekkurler dogum fıyatı solemedıler aradıgımda cok saolun ben 18haftalk oldum dogum ıcn suda dogumu cok ıstıyorum bakalım nasıpse hayırlısla
aren6161 Sibelkrtp bide ben düzcedeyim o yusden dogum acısından uzakmı kalır kararsızım tam nerde beyhekıö sakaryada vs herseı dusunmem lazm
AycanFb [bilinmeyen] Allahın izniyle birşey yoktur canım moralini bozma😍 Sevilay hanıma mı gidiyorsunuz siz?
DamlaatanPardn eymaAltndal konakta remzi eren'e gidiyorum. Biraz seri ve hızlı konuşuyor ama çok sevecen ve bilgili bir doktor. Hafta hafta hesaplayarak heray kontrole çağırıyor. Bir problem olduğunda korkutmak yerine içini rahatlatıp çözüme odaklanıyor. Dediğim gibi tek içime sinmeyen nokta çok seri ve hızlı konuşması ilk gebeliğim olduğu için biraz daha ilgi ve şefkat bekliyorum bendende kaynaklı olabilir😊
AycanFb Aysel bende bu olayı anlamıyorum hamileler için yapılmış birşey için neden zararlı deniyor ki 😳 Herkesin kendi şahsi fikri canım saygu duyarım ama ben o kadar zaman bekleyemem benim yeğeniminde herşeyi çok güzeldi doğuma 70 gün kala sıkıntılar çıktı mecbur alınması gerekti 70 gün erken doğdu tabiki de benim başımada gelecek diye birşey yok ama ilk hamileliğim en ufak şeyden ürküyorum ama genelde tüm doktorlar aylık kontrol yapıyorlar.
Aysel AycanFb tabi her kezin kendi düşüncesi ama sakaryda normal dogumda dikişsiz dogumlar gerçekleştiren 2 arkadaşımda onda Doğum yaptı çok memnun kalınca bende sevilay hanımı tercih ettim tabi devlet hastanesindede bir doktor istedim oda bülent Şener oda çok ilgili biri
AycanFb Aysel doğrudur canım kimisi memnun kalıyor kimisi kalmıyor benim arkadaşımda 13.haftasında doktor değiştirecek şimdi o sevilay hanımdan memnun kalmamış zaten herkes bi doktordan memnun kalsaydı herkes o doktora giderdi ☺☺☺
AycanFb [bilinmeyen] bana mantıksız gelen taraf o süre zarfında bir sıkıntı olursa ne olacak? O zamana kadar bana yardımcı olmayacaksa ne gibi doktor yararı olacak? Herşeyi atlattıktan sonra çağırıyormuş gibime geliyor. Herkesin şahsi fikri ama bana o şekilde söylese ben doktorumu değiştirirdim.
AycanFb [bilinmeyen] benim yeğenimde doğuma 70 gün kala sıkıntı çıktı mesela o yüzden ben işimi riske atmak istemem 🤗 Herşey Allahtan olacağı varsa tabiki olur ama en azından ben elimden geleni yapmıştım derim 🤗🤗