İlla beyhekim demiyorum sadece sorunsuz bi hamilelik ve ilgili bilgili bi doktor istiyorum sevilay bozkurtu duydum normalde kontrl süresi ayda 1 olnasi gerekirken sevilay hanim 2 Ayda bir felan çagiriyormuş benimde sık muane olmam gerekiyor tansiyn sorunum oldugu için bu yüzden sevilay hanimi tercih etmedim