Ben de sevilay hanıma gidiyorum,16 haftalığım.Eşimde bende sevilay hanımdan memnunuz şuan için 6 haftalıktık ilk gittiğimizde 6 hafta sonra çağırdı gittik şükür herşey yolundaydı yaklaşımından sorularıma cevap verme tarzından memnun kaldım son muaynemde yine 6 hafta verdi. Bu süreç içerisinde aklıma takılan veya rahatsız hissettiğim bir durum olduğunda facebook ve İnstagram hesabından ulaşabildim. Ayrıca her ne kadar 6 hafta vermiş olsa bile bir sıkıntım olduğunda o süreci beklemem biner giderim onunda neden geldin diyeceğini düşünmüyorum 🤗 Geçenki muaynede ara sıra gergin olabildiğini böyle durumlar için onu idare etmemizi istedi. Benim için bu bir sorun değil sonuçta yoğun bir iş temposu ve zorlu anlarda illa ki oluyordur. 🤗