Kevser06 Denizgillerrr neresinde oturuyorsun 😄😄 maşallah rabbim acılarını göstermesin canım sağ salim kucağına alırsın inşallah 😌♥️
HilalTsdmr Kevser06 Çok güzel günler bunlar tadını çıkaralım,umarım en güzel şekilde kalp atışlarını duyarsın miniğin 🤗
Kevser06 Sahrammm o güzel yüreğinden öperim ❤️❤️ normalde de çok duygusal biriyim ama galiba beni ağlamalı günler bekliyor gibi 🙈🙈 dün keseyi gördük sevinemedim bile şok oldum resmen 🥺🥺
Sahrammm Kevser06 yaaaa kıyamam 😍 ilk gebeliğim de bende öyledim 🙈 herşeyi ne şok olup sonra kendime gelir ne yapacağımı şaşırırdım 🤣 tadını çıkar çok güzel şeyler bekliyor sizi 😍
Denizgillerrr Kevser06 26 yaşında 2 çocuk birden😅amin hiçbirimizin evladının acılarını göstermesin.inş sende sağlıcakla alırsın kucağına. Keçiörendym sen 😊
irem_kizil21 150_gelartik hayır 7 haftalık olsun öyle gidecem hem keseyi hemde kalp atışını aynı gün görmek istiyorm bu covid’den dolayı hastaneye 2 kere gitmek istemiyorum
Huri54 150_gelartik ya evet sık değil ancak geliyor ara ara sıcaklar da yapıyor olabilir bu kadar erken başlamaz değil mi gerçi benim annem ilk öğrendiğinden itibaren ksuuyormuş 9 ay boyunca serumlarla ayakta durmuş hep hastanelerde yatmış🥺
150_gelartik Huri54 benim bulantılar koku hassasiyetine bağlı. Henüz kusturma aşamasına gecmedi . Annen sana hamileyken mi kusmuş
seymaabyk Benimde ilk gebeliğim.🤰 ben 4+4 iken kesesini gördüm 🤩 tam 7 haftalıkken de kalp atışını duydum💓 şuan 8+1 oldum🙈 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah Allah ımın izniyle 🥰
Kevser06 seymaabyk ayyy maşallah benimde İlk gebelik👶🏻🙈 sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah canım 💕