irem_kizil21 150_gelartik hayır 7 haftalık olsun öyle gidecem hem keseyi hemde kalp atışını aynı gün görmek istiyorm bu covid’den dolayı hastaneye 2 kere gitmek istemiyorum
Emne123 irem_kizil21 ben de De aynı durum ilk gittiğim de daha çok yeniydi şuan da 4 haftalık Umarım sağlıkla ilerliyordur bebeğim❤️ Allah herkese nasip etsin inşallah
Banukoz Kevser06 bugün gittik doktora gördük kesemizi çok şükür 5+5 olmuşuz 🤲🏻🧡🌸2 hafta sonra kalp atışını duymaya gidecem inşallah 🥰🤲🏻🧡🌸
Kevser06 Banukoz yaaaa maşallah çok sevindim güzel anne ❤️💕♥️ seninde lekelenmelerin oluyor mu kahverengi şeklinde benim ara ara oluyor çok korkuyorum 😔
Denizgillerrr Kevser06 26 yaşında 2 çocuk birden😅amin hiçbirimizin evladının acılarını göstermesin.inş sende sağlıcakla alırsın kucağına. Keçiörendym sen 😊
Banukoz Kevser06 teşekkür ederim tatlı anne adayı 😍yok canın hiç olmadı bende lekelenme korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz ama doktoruna danışsan
Kevser06 Banukoz 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı ama ben erken gitsem mi hiç birşey bilmiyorum bu konuda yardımcı olacak kimsem yok hiç 😥
123alpseda Selam 6 +1 den selamlar dünden beri aşırı bir bulantı geldi kusmak yok içim bulanıyor baş dönmesi yaşıyorum çalışıyorum birde kolumu kaldıracak halim yok sizler nasılsınız
Bebegim-0109 Kevser06 bende sağlık ocağına gittiğimde 4 haftalık dediler ama uygulamaya göre 5+4 günlüğüm
Banukoz Kevser06 bencede hayatım işini sağlama al ünşallah önemli birşey değildir içini ferah tut sen bence değil🤲🏻🧡🌸