Kevser06 Huri54 valla tam olaya hakim değilim ama beni bilgilendirirseniz çok sevinirim bu işleri anlamadım 😂🤭🙄 son adet tarihim 24 temmuz🙈 uygulamada 5+5 diyor ama dün gittiğimde alttan muayene de gördük keseyi sonra 10 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi doktor 🙈
Kevser06 Huri54 çok teşekkür ederim canım bu arada İlk gebeliğim 🙈🙈 seninki kaç haftalık nasıl gidiyor 🙈🙈
Huri54 Kevser06 benim ilk gebeliğim değil bir düşüğüm var bir dış gebelik geçirdim 1 yıl sonra yeniden hamileyim 4+6 dayım inşallah her şey yolunda giderse cuma kesemi görmeye gidicem🤲
Kevser06 Huri54 rabbim kucağına almayı nasip eylesin inşallah 🤲 benimde ilkinde dış gebelik olmuştu adet gördüm üstüne, Rabbime şükürler olsun dünde kesemizi gördük 10 gün sonra kalp atışını duymaya gideceğim inşallah sağ salim kucağıma alırım 🤲
Huri54 Kevser06 inşallh canım benim duymak istediğim tek şey o minik sesler çok istedim hiç duyamadım bu sefer sağlıkla evladıma kavuşmak istiyorum 🤲
Kevser06 Huri54 o güzel kalbini ferah tut canım güzel haberlerle geleceğiz inşallah 😌♥️ istemsizce bazen korkuyorum ama bazende heyecan dolu anlar yaşıyorum çok karışık bişey miniğimize bişey olmasın yeter ki💕
Huri54 Kevser06 ben de öyleyim gerçekten çok daha sakinim şükürler olsun stres yapmıyorum zaten stres iyi bir şey değil hep sakin bir hayat yaşamak gerekiyor gebelikte sen de öyle yap🤲😍
Sahrammm Kevser06 maşallah kuzum ilk gebelik heyecanlı olur rabbim sağ salim zamanında kucağına almayı nasip etsin 😇 benim bir kızım var ve 3 gün önce ikinci gebeliğimi öğrendim şoktayım hala 🤷🏼♀️ 5+3teyiz, 😍
Kevser06 Sahrammm yaaa maşallah çok güzel bir haber buu bitanesi 😍😍💕 çok sevindim adına şimdi minik bir can taşıyoruz o minikleri yerimm yeerr🤭🤭 birdaha heyecanlandım valla 😄🙈🙈 sağ salim kucağımıza alalım da başka birşey istemem 😍👶🏻
Sahrammm Kevser06 maşallah kuzum 😍 sen Bi de oynamaya başlasın o zaman gör heyecan nasıl oluyor ❤️😍😇 rabbim korusun meleklerimizi 😍
Kevser06 Huri54 başta bende öyleydim çok stres yapardım çok kafaya takardım baktım oluru yok anca kendimi üzüyordum takmamaya başladım,rabbimde gönlüme göre verdi şükürler olsun 🧡
Kevser06 Sahrammm bazen instagram dan takip ediyorum bakıyorum falan o ordan mutlu ben burdan ağlamaya başlıyorum 😂😂 balık burcunun özellikleri hep mi üzerimde olur 😑 gözyaşım pıt pıt dökülüyor hemen 🤭🤭🙈😄
Sahrammm Kevser06 oy kıyamam sana ben 😇 annelik duygusallığı da gelmiştir şimdi 😍 çok ağlama annesi üzülmesin meleğin😇 herşeyi hissediyorlar inan hep sev konuş meleğin le 😍
Kevser06 Sahrammm o güzel yüreğinden öperim ❤️❤️ normalde de çok duygusal biriyim ama galiba beni ağlamalı günler bekliyor gibi 🙈🙈 dün keseyi gördük sevinemedim bile şok oldum resmen 🥺🥺