asiltosumm35 4 ay önce Doğum yaptım normal Doğum sancısı çektim herşeyim normaldi bebeğin kafası dönmediği için son dk sezeryan oldum.8cm açıklığım vardı,normal Doğum sancısını sonuna kadar çektim diyebilirim.o sancıyı çekmek okadar zorki öldüm öldüm dirildim resmen.sezeryana girdim 7 dk sonra bebeğim doğdu yarım saat sonra odadaydım ertesi sabah taburcu oldum hiç yatak yapmadım hep ayaktaydım.sadece 3 4 gün yerimden kalkarken biraz acıdı dikişlerim başkada hiç bir şey olmadı okadar konforlu ve rahatki 1 hafta içinde tamamen normale döndüm.şu anki aklım olsa planlı sezeryan isterdim.Sağlıkla gelsin bebişiniz 😍