Benim zorunlu sezeryan olucak kalp rahatsizligumdan dolayi kalp doktorum kesinlikle onaylamiyor ben hep normal yaparim da bi kerese kurtulurum istiyordum kalp doktorum kesinlikle normal yapamazsin sonrasinda yogun bakima girmeyi goze aliyosan yap zorla kendini diye kizdi ben diretince oyzden mecburi sezeryan ama her dogumun illaki arti eksi yonleri var zorluklari kayliklari var ama yapabiliyorsaniz bi sorununuz yoksa normal yapin derim keske bende yapabilseydim cok uzulmustum ama hayirliai buymus her insanin vucut yapisi farkli kimi insan normal dogumda cok zorlaniyor kimisi 5 dk da dogurdum diyor kimisi sezeryan cok rahat sonrasinda agri vs yasamadim 2 gune toparladim diyor kimisi cok agrim oldu 1 ayda zor toparladim diyor yani bu kisinin yapisina bagli birsey bakalim ben nasil olucam 🤷 36+3 üm suan