asiltosumm35 Sezeryan bir ameliyattır. Yani benim canım normal doğurmak istemiyor sezeryan olayım diye bir düşünce bana mantıksız geliyor, benim şuan herşeyim yolundaysa normal olur, yok bir aksilik çıkar çocuk terstir, kordon dolanır, kronik bir rahatsızlığım vardır veya doğumda bebek aşağı inemez sezeryana alınırım o zaman kabul ama herşey yolundaysa adı üzerinde normal olan normal doğumdur. Sezeryan zorunluluk/riskli durumlarda anne ve bebeğin sağlığı için uygulanması gereken bir yöntemdir bence. Keyfi olmamalı. Bende korkuyorum normal doğumdan ama ters giden bir durum olmadığı müddetçe düşünmüyorum çünkü sezeryan bir tercih değil zorunluluk durumlarında uygulanan bir yöntem olmalı