Nihalkrc202 bende 16 eylüle gün aldim ilk çocuğum sezaryan olduğu icin ikinciside mecburu sezaryan olucak. Hiç korkma Rabbim kolaylığını veriyor. Ben dogumhaneye girdiğimde ağlamıştım. Bol bol dua et sağ saglim bebeğinizi kucağınıza alırız ınsallah. Ilk 2 gün bi ağrısı var sezaryanin sonrası hic bi sıkıntı olmuyor. Şendere olmaz Allahın izniyle.