HappyMom Saat 00.00′ı geçmesiyle 36+3 oldum. Açıkçası son 3 gündür gün içinde fazlaca ağrım oluyor kasıklarımda. En çok zorlandığım konu bu oluyor. Sık sık lavaboya gitmeye başladım; burada bir an önce doğurmak istiyorum diyen 39-40 haftalık hamileleri yeni yeni anladığım zamanlardayım. Şükür 36. Haftaya kadar sorunsuzdum ama şimdi ağrı biraz benim demoralize etti. Acaba erken doğum belirtisi mi diyorum ama herkes belden sancı şeklinde geldiğini söylüyor; benimkisi ise karnıma bir ağırlık koymuşsun da uzun süre kalıp baskı yaptığı için oluşan bir ağrı gibi. İnşallah sıkıntısız herkes bebeğini kucağına alır.