CupCake Tkmkleyla bende 12. Haftanın içindeyim , bende de oluyor ara ara , normal bence , daha önce adet döneminde kasık ağrısı olabileceğini bende duymuştum ☺️
Tkmkleyla CupCake anladım kuzum teşekkür ederm ya insan tedirgin oluyor bide 3 ay riskli ya korkyrm kardesimde dior abla 9 ay o korku gitmiyor dior😁ikili test yaptırdiniz mi siz yada yaptırmayı düşünüyormusunuz geçen hafta gittim doktora bise demedi bugün ben kendim randevu alıp yarın gitmeyi dusunuyorum
CupCake Tkmkleyla vucutta kan hacmi arttığı için kramp olması normal , uygulama da da böyle yazıyordu .. geçen okumuştum 😇
CupCake Tkmkleyla aynen hep tedirginlik var maalesef ama pozitif düşünmeye alışmamız lazım 😄 Evet bu hafta yapacak sanırım ikili testi .
Cumasubasi ilknurosman oda ıyi en azından günü bılıyorsunuz biz ne zamn geleceğini de bilmyrz eşim 10 gün sonra askerden gelicek insalah oğlusum bekler babasını ### ****
ilknurosman Cumasubasi gunumu daha henuz bilmiyorum ki canim 😁 15 gun sonra gel dedi doktor oyle soylicem dedi ama senin isin daha zormus insallah babasini bekler kuzucuk yaa