ilknurosman Cumasubasi ekime kalmaz heralde canim ya inatci olmazsa bebisler gerci benim sezeryan olucak ekime kalmaz ama bellide olmaz 😁
ipekayan 33+6 dan selamlar herkese, Eylül ayına bir sevinç ile başladık ama akşam korona şüphesi bizi korkuttu. Abimin çalıştığı ortamda pozitif çıkan çalışan var. Rabbim bizleri yavrularımızı ve sevdiklerimizi korusun lnsaAllah 🤲 Dualarınızı bekliyorum.
Aysegul1612 HappyMom 13+3 ile Eylül ayına şiddetli baş ağrısı + bulantıyla başladık Allah hayra çevirsin inşallah