Homeless20 bana da 11 mart dedi doktorum ben de annemin doğum günü 12 mart olduğu için 12 istiyorum o günde gelirse tabii ilk kızımda normal doğum yapmıştım bu da öyle olur inşallah ikinci kızımız geliyor dün öğrendim😍şimdilik güzel ara ara kramplarım başladı biraz erken sayılır değil mi sizde nasıl durumlar?😊