ilknurosman Cananp ilk basta lansinoh aldim zaten kuzum ama dhaa kullanmadim erken dogum kasilmalarina sebebiyet veriyomus ya gogus uclari uyariliyormus ta oyzden henu, kullanmaya cesaret edemedim sen kacinci haftanda kullanmaya baslamistin
ilknurosman Minigimm2020 acaba 37 yada 38 de mi baslasam diyorum gogus uclari uyarilirsa kasilmalara sebep olmasin sonra diye korkuyorum baslasammi simdi acaba bilemedim bak simdi
ilknurosman Busraata33 ama gogus uclarini uyarip erken dogum kasilmalarina sebebiyet veriyomus sizde oyle bir sey olmadimi ondan cesaret edemiyorum ben
Busraata33 ilknurosman aylardir yağ sürüyorum göğüs ucuma kreme yeni basladim,boyle bisey duymadim erken dogum riskim var zaten ama o yüzden degl ve cevremdeki herkesde kullanmis boyle bisey ilk defa duyuyorum
MinnakLiva ilknurosman milyonda bir ihtimal bu öyle olsa doğurmak isteyen herkes memesini sıkar doğururdu 🤣
Cananp ilknurosman canım ben doğum yaptıktan bir hafta sonra kullanmaya başladım ve inanılmaz ağrımi hafifletti, başka bir krem kullanmadım sürdükten 1 saat sonra hiç birsey kalmıyor diyebilirim
Minigimm2020 ilknurosman yok ya uyarilmaz bence bsey olmaz ben suan 33 haftaligim 3 gune bi sürüyorum
mervoss ilknurosman 36+5 im 36 ya grdigmden beri aklıma gelen günde cok hafif sürüyorum bakalım işe yarayacak mk
ilknurosman mervoss ay insallah ise yarar canim ya bende 37 de baslayayim en iyisi 1 hafta daha bekleyim icim sanki oyle rahat edecek gibi
ilknurosman Minigimm2020 anladim canim ama ben ondan cok korkuyorum iste bebegim kanalada girmeye baslamis doktor yarin gelae bile sasirma dedi bana daha dun oyzden gozum yemiyo 1 hafta sonra falan baslasam sanki daha iyi olcak gibi benim icin herkesin bunyesi farkli demwkki hatta dun farkettim sutyenim batmis sut gelmeye baslamis bile cok az bisi gelmis ama simdi onu gorunce 1 hafta sonra surwyim diye karar verdim sagol canim🤩
ilknurosman Busraata33 bende bu sekilde duydum canim oyzden korkuyorum 1-2 hafta sonra baslayayim diye dusunyrm canim
MinnakLiva ilknurosman Ben 19. haftada başlamıştım hamileyken iyi geldi ama doğurup emzirince bi işe yaramadı kesinlike gümüş kapak al derim yarık göğüslerimin tek çaresi oldu 1 aylık kızım var hiç çıkarmıyorum gümüş kapaklarımı
gokcecan ilknurosman benim hassaslaşmıştı sağlık ocağındaki ebeme gösterdim. Hemen krem başla çatlamaya çok müsait dedi. Gittim lansinoh kremi aldım 3gündür sürüyorum lcw emzirme atletş giyiyorum. Toparlandı. Hassasiyeti azaldı çok şükür. Arkadaşım madecasol da al dedi. Ondan da alcam.
ilknurosman gokcecan kac haftaliksin canim bende emzirme sutyeni giymeye basladim 2 aydir falan oyle bnmde biraz hafifledi gibi sanki