Mine Nursem 🤣adama söyleyemedim tabi nasıl diyim geçti neyseki arada ama eşimde çok üzüldü ben mi yapıyorum diye ona daha çok üzülüyorum 😕
Mine Nursem geçer inşallah bizim izinler kapatıldı tam memlekete gidecektik ondan birazda bu sıkıntım😕
Zeynep23 Mine niye kapatıldı canım benimde öyle hiçbir sıkıntı Yok ailemde geldi yanıma geçen gece hıçkıra hıçkıra ağladım Sonrada korkuyorum bebeğim için sen üzülme diyorum ☺
Nursem Mine bizim son 1 ayımız 💃🏻 İnşallah açılır canım . Uff haftasonu benim eşimde evde olmaz kesin 😔
Mine Zeynep23 haftasonu PKK’nın kuruluş yıldönümü sebebiyle kapatıldı hayırlısı dedik inşallah bu gün açılırsa yola çıkacağız 😕 demek ki arada böyle oluyor hamilelerde😁
Aysem050 Ya bende çok kötüyüm sürekli ağlama hali geliyor eşim sabah giderken hiç istemiyorum gitmesini dogum yapalı 7 gün oldu oglum yanımda saglıklı çok şükür ama benim psikolojim hiç iyi değil sanırım lohusa depresyonuna girdim
EliniVermiyorHayat Aysem050 bende bundan korkuyorum Doğum yaptıktan sonra yalnız kalmaktan ona bakamam korkusu kaygısı olacak gibi geliyor ilk bebeğimde de yaşamıştım oturup ağladım ben buna nasıl bakacağım diye zamanla tabi geçiyor ama işte atlatmak önemli😢
Mine Nursem geçti kuruluş yıl dönümü canım. İnşallah merakla bekliyoruz 😕 bu gidişten sonra bi daha uzun süre gidemeyiz gibi görünüyor bebek olunca
Aysem050 Nursem çok güzel bişey evladına kavuşmak bu yüzden çok mutluyum ama içimde bilmediğim bi sıkıntı var o beni mahvediyor
Aysem050 EliniVermiyorHayat işte tam onu yaşıyorum ben kızımdada yaşamıştım 4 sene sonra aynı şeyleri yaşıyorum inşallah bi an önce atlatırım ya