Seda42 Bende konyaliyim ama İstanbulda yaşıyoruz ailemin yanından geldim burda bir boşluğa düşmüş gibi oldum çok canım sıkılıyor hiç zaman geçmiyor yalnızım burda
Seda42 Nursem 1 yıldır ıstanbuldayim canım memleketten geleli 2 gün oldu ama hiç gelmek istemedim eşim çok yoğun çalışıyor bende hep evde yalnızım
Nursem Seda42 bizde doğu görevi için doğudayız. İlk zamanlar zor olmuştu benim içinde. Sonra eşimin iş arkadaşlarının eşleriyle gidip gelmeye başladık görüşüyoruz sürekli onlar iyi geldi. Yoksa halim daha beterdi 😔
Seda42 Nursem ne güzel eşimin arkadaşlarının eşiyle tanıştıracak vakti bile yok bende evde çok bunalıyorum memleketten gelince kendimi daha garip hissettim Allah yardımcımız olsun işimiz çok zor