DaisyMom Cemrenur neyi yapamazsin idrarini mi 😂 kiz hissetmiyorsun belden asagin yok gibi oluyor zaten sana dokunsalar hissetmezsin.Ortaliga yaparsin idrarini 😂
DaisyMom Cemrenur normal dogum yaparsan sıkinti yok onda takmiyorlar.Ama sezeryan mecburi o kadar serum takiyorlar vucut atmasi gerekiyor.
Yaren- Günlerce hastahanede yattım rahat 7 8 kez takılıp cıkarıldı acısı yok rahat bırakın kendinizi sadece rabbim herkesin yatdımcısı olsun 🙏🏻
B-M-G-L-Z Nur1126 7 ay önce normal doğum yaptım taktılar cnm ama hissetmedim takarkende çıkarırkende çıktıktan sonrada 🙂
Vnsgb Minnak20 o sondadan kaynaklı değil canım mesanenin dolduğunu hissetmiyorsun başlarda çok dolunca artık cise çıkıyorsun oda ağrı yapıyor
Minnak20 Vnsgb hadi ya ben sondadan kaynaklı sanıyorum sen deyince evet baya duruyorum öyle wc ihtiyaçım oluyor ondan demek teşekkür ederim 🥰
tugce67-67 Minikmucizem3 canım 2 ay olacak doğum yapalı normal doğum yaptım doğururken ebe dedi bak sonra takacağım azıcık acıyacak dedi .çok az hissediyorsun ama o an doğum acısıyla takmıyorsun bile acısını.beni kesmişler onun acısını bile duymadım
Yzr3 Minikmucizem3 benim özelde oldu doğumum 2 sindede odada taktılar uyuşturmadan ama ben hissetmedim çıkarırkende aynı şekilde bu sefer nasıl olur bilmiyorum.
Defdef22 Minikmucizem3 bana sormadılar yada ben erken davranıp söledim belki sorucaklardı siz kendiniz baştan söyleyin
Ayazsimay Minikmucizem3 devlet uyusturmadan takti bana ama asiri kanamam varken ondan pek hissetmedim kaydi girdi bildigin
Mircet Minikmucizem3 uyuşturmadılar hiçte bişey hissetmedim hemde 0 yanı sancı varken ne lavma ne sonda sinek ısırığı bile değil canım
B-M-G-L-Z Nur1126 yok hiç bilmiyorsun cnm kimseye gerek kalmadan kendin kalkıyorsunda dikiş attıktan sonra takıyorlar bi kaç saat rahat ol dinlen diye