Defdef22 Minikmucizem3 bana sormadılar yada ben erken davranıp söledim belki sorucaklardı siz kendiniz baştan söyleyin
Meflug Minikmucizem3 özelde sezeryan oldum takılırken uyusturulmustum. Çıkartılırken de acımıyor anlaşılmıyor bile pek sanki içinden tampon çekiliyor gibi his oluyor o kadar.
B-M-G-L-Z Nur1126 yok hiç bilmiyorsun cnm kimseye gerek kalmadan kendin kalkıyorsunda dikiş attıktan sonra takıyorlar bi kaç saat rahat ol dinlen diye
MB-ckrva Minikmucizem3 Bende özelde yaptım doğum canım uyuşunca takılıyor hiç hissetmiyorsun ama çıkarken uyuşukluk gidince acıyor çok az bide yanma oluyor o kadar
MB-ckrva Minikmucizem3 evet canım tel toka bile yasak yani sadece lastik toka ve ameliyat önlügü o kadar
MB-ckrva Minikmucizem3 zeytin yagı sür canım yumşat iyice hergün hergün yap çıkar belki neden çıkmıyor ki
Minikmucizem3 MB-ckrva Canm inan bilmiyorum ucu pilastik li küpelerden birde sabah doğuma giricem Allahın izni ile 🤲☺
MB-ckrva Minikmucizem3 rabbim sağ salim sağlıkla bebegini kucagına almayı nasip eylesin canım inşallah
Arslaan_-_68 Minikmucizem3 ben uyuşuk falan değildim taktı katta çıktı tekrar taktı falan ama o an sancı ile uğraştığım için hiic fark etmedim
Asli1453 Minikmucizem3 benimde ilk dogum olunca korktum sondayı uyuşturunca takın dedim zaten öyle yapacaz dediler uyuşturunca taktılar ama her hastane bir olmuyo demekki
Minnak20 Vnsgb hadi ya ben sondadan kaynaklı sanıyorum sen deyince evet baya duruyorum öyle wc ihtiyaçım oluyor ondan demek teşekkür ederim 🥰