Kokosanneee 20 aylık oglum var. Harika bi duygu. Elbette kızda öyledir. Onuda tadıcaz inşallah :) 33 haftalıkta kızıma hamileyim. Oglumu ilk öprendiğimde çok mutlu olmuştuk yani kız erkek bi beklentimiz yoktu ilk bebek oldugu için. Oglum şimdi babasıyla aşırı mutlu, bana sarılması öpmesi anniiiii demesi. Herleyi ayrı güzel. Ha birde evde ki tek kadın olmakta güzel 😀 ben en çokta biyere giderken babasıyla birlikte aynı kombinleri yapmayı seviyorum. Onun minik gömleklerini, pantolonlarını, yatagımızdan çıkan ıyuncak arabalarını, onunla oturup kamyon sürmeyi 😀 herşeyini çok seviyorum. İnşallah benmde kızımla güzel anılarım olur 😀 çünkü oglum babam olmadan asla tiplerinden 🤣🤣🤣