Kız çocuğuna daha yakındım bende o da sırf cimcime oluyorlar diye. Valla oğlum Doğdu 1 aylık, şimdi diyorum ki iyi ki oğlum olmuş. Sağlıklı olmuş. Kuzum olsaydı da kızım için derdim bu lafı biliyorum. Gerçekten cinsiyetin hiç bir önemi yok kucağınıza alınca anlayacaksınız.