Bu soruyu daha önce hiç düşünmemiştim 😂 normal hissediyorum kız erkek olarak değilde sağlıklı olmasına odaklıyım ve doğduğu zaman nasıl iyi bir şekilde güzel ahlaklı yetiştirebilirim düşüncesi var. Umarım insana, hayvana yani canlıya saygılı ve sevgi dolu bir çocuk yetiştirebilirim 🙏 babişkosunu örnek alır inşallah çocuğum 😊