Cucu2015
Benimkide 4 bucuk yasında şimdi yine hamileyim 8 haftalık. Kız geciyor gönlümden Allah biliyor ya. Erkeği tattım onuda tadayım diye ama hayırlısı. Ana kraliçe olmaya devam edeceksem de itirazım yok yani 😁😁😂
Oğlumda da hep erkek istedim. İlk evladım erkek olsun abi olsun kardeşlerini korusun diye. Biz 4 kardeştik abi yoktu. Anne baba Bi tarafta zor büyüdük yani düşe kalka.. Hep abim olsun isterdim. Ondan erkek istedim hep ilk cocugu aslında 😁😁😂
Ben şeyede inanmıyorum allahın gücüne gider kız erkek farketmez dillendirmeyi. Diyorlar ya.
Ben hep sarışın yaramaz Bi erkek cocugum olsun allahım derdim. Rüyalarımda görürdüm. Net olarak hayalimdeki cocuk. Gönülden İsteyince veriyor rabbim istediğini