aysenurzgr arkadaşlar 30 yaş sınırı yazmış ama ocak ayında 2.dogumumu yaptım. Sezeryan esnasında doktorum bağlayalım mı kanallarını dedi. Hayır dedim. 28 yaşındayım. Baglayalım deseydim baglayacaktı. Yine hamileyim. Yaşım hala 28 🙂 ocakta dogumum. Doktorumla şimdiden konuştum. Bu dogum da baglayacak. Ücret varmı bilmiyorum sormadım ama 30 yaş sınırı özel hastanelerde yok.