zeyzey95 Deletedmom337 https://kuran.diyanet.gov.tr/tefsir/R%C3%BBm-suresi/3439/30-32-ayet-tefsiri Tabiki direk olarak tüpleri bağlatma caiz değil yazmıyor. Ama fıtratı bozmak caiz değil ve tüpünü bağlatınca Allah’ın kadına verdiği doğurganlık özelliğini bozmuş oluyosun bu yüzden fıtratı bozmuş sayılıyosun caiz olmayan bu. Dahada cevap vermeme gerek yok zaten muhattabım siz değilsiniz ben post sahibini uyardım sadece. İyi geceler
aysenurzgr Ogretmenannee kesinlikle bende rızkından endişe ettiğim için yazmamaştım zaten evlatlarım arası yetememekten korktuğum için yazdım. Yani bebek rızkıyla gelir.
Sinemcetin20 aysenurzgr var olmazmi benm riskli oldgu icn bağlamak istiyor doktr benm 2ci gebeligm 35 haftlikken doğum oldu iç dikislermde incelme meydana geldi ben cocgu fazla taşıyamıyorum karnim cok fazla büyüüp ve geriliyo o yüzden
aysenurzgr Sinemcetin20 ben bağlanılan tüpleri açabiliyorlar ama sağlıklı bir gebelik için yüzde 50 ve yüzde 70 gibi bi oran verilmiş diye biliyorum. Dış gebelik düşük gibi olumsuzluklarla karşılanabilinirmiş. Ama açılmıyor diye bişey bilmiyorum
Sinemcetin20 aysenurzgr ben acilmazmis ebem soyledi 3cu sezeryan oldgu icn tek çare tüp bebk gbi yontemle olurmuş oyuzden kararsz kaldm kimisi bagltma kötü diyor kimisi baglt raht edersn diyor bide milyonda 1 hamile kaliniyormus bağırsan bile
Defneada aysenurzgr 30’dan önce kordon bağlamıyorlar diye biliyorum canım ya. Ben 37 yaşındayım 2. Bebeğime gebeyim ben de kordonlarımı sezaryen doğumda bağlatacağım. İlk doğumum normal olmuştu
Zilifmom aysenurzgr beni sezeryan yapmak istemedi kızdı sonra dan kapalı bağlarım dedi adınada tüp ligasyonu deniliyor. Yarım saat süren bir işlemmiş karından 1 cm lik delik açarak girip tüpleri o şekılde baglanıyor kendını kestırmene gerek yok 😉