Deletedmom337 Çocuk doğurma, çocuk sayısının sınırlandırılması, iki gebelik arasındaki sürenin ayarlanması, kısırlığın tedavi ettirilmesi gibi konularda, karı-kocanın ortak isteğine göre, meşru çarelere başvurulması caizdir. Devamlı kısırlığa yol açan ilaç ve aletlerin kullanılması yani kadın veya erkeğin geri dönüşü olmayacak şekilde kısırlaştırılması ise fıtrata müdahale olarak değerlendirildiğinden sağlık açısından kesin bir zorunluluk olmadığı müddetçe caiz değildir.
Diyanetin sitesinde yazıyor bu. Normal yollarla korunulabilir ben korunmak caiz değil demedim. Geri dönüşü olmayan yolla korunmak caiz değil dedim