Merrcimek Mnkse Canım benim dr umda bu hafta söylücek neredeyse ben de 17 haftamda olmuş olucam. Ben onu beklemedim 12. Haftam da Bursadaydım oradaki dr direk söyledi. Erkek bakalım ctesi kendi dr um ne dicek. Bence sen de başka bir dr a git
NezihMeltemAcar 17de artık belli olmustır canım özele randevu almışsın zaten net cevap alırsın insşaalh 😊Bende gecen 12hsftalıkken gittim kıza benzıyor dedi. 13+2 iken yine gideceğim yine net soylemez gerçi. 16 haftada netlestirir
gizem_dilbaz ya neden doktoru bilgisiz görüyorsunuz bebeği belki gerçekten küçük anne karnında o yüzden cinsiyeti için erken diyebilir bu kadar tepki vermeye gerek yokki benim cinsiyetim doğuma kadar bilinmemiş bazen kordon dan erkek demişler bazende kız benim bebeğim de cinsiyetimi 22 haftalıkken net öğrendim kız olduğunu
Mnkse gizem_dilbaz bebeğin gelişimi çok iyi şükürler olsun haftasından 7 gün ilerde söylememesi acayip geldi bana da
Seher7213 Mnkse bu arada size bir onerim.olcak batman medicalpark hast. Çok ii bir hastane her konuda ilk cocugumu orda dogurdum. Simdi kismetse 2.hamileyeim yine oraya giderim dr.cengiz yeşilbaş Çok ilgili bir doktor
gizem_dilbaz Mnkse kendim hemsireyim ben bu kadar tuaf düşünme hamile olduğu için kendini kasman doğru değil 2 hafta sonra net öğren ama hemen doktora kötü demeyin lütfen
Nur Mnkse olabilir canım doktorun net görememiştir belki. Sonradan farklı çıkma ihtimaline karaı beklemek istemiştir. 12. Haftada arkadasım detaylı renkli ultrason kullandığı için hastanesi görebilmişti. Ben de renkli ultrason olmasına rağmen 23. Haftama kadar beklemiştim ne olur ne olmaz net belli olsun diye. Suan için belli olsa bile yine de erken az daha sabır canım (:
Kdrfts Mnkse bazi doktorlarin ultrason cozunurlugu cok iyi olmuyor canim bende 19. Haftada detayli ultrasonda ogrenebildim kendi doktorum 27.haftada ancak gorebildi
Ekimannesi Mnkse Doğuda ve güneydoğuda kız bebekleri aldırmak istediklerinden dolayı söylemek istememiş olabilir canım, genelde 20. Haftanın geçmesi beklenebiliyormuş, kürtaj zamanı geçsin diye, tamamen yorum yapıyorum ama kız mı acaba😊
Mnkse Ekimannesi evet %20 ihtimalle kız ddi ama üç hafta önce özel hastaneye gittiğimde erkek organını gözlerimle gördüm bugünde kıza benziyor ddi
Karnimdahayatvar Mnkse Bende batman’da kalıyorum cnm burdaki devlet hastanesi söylemiyo bilşyorum. Özel hastaneye git mutlaka öğrenirsin.