Mnkse aynı fikirdeyim ama abimin de doktor olması sebebiyle şöyle bir durum varmış, eskiden doğuda erkek çocukları olsun diye kız gebelikleri öğrenir öğrenmez sonlandırmak istiyormuş bazı geri kafalı insanlar maalesef🙁
Doktorların da yemininde bu durum; gebeliğin sonlandırılmasına yakın en son tarihe alınmış, yani 16-20.haftalara,
Aslında doktorlar uzmanlaşmamış olanlar bile bebeğin kafa, kemik ve vücut gelişiminden zaten 12.haftalarda anlıyorlarmış cinsiyeti ama malum zihniyete karşı erteleyebiliyormuş bir çok doktorumuz durumu🤷🏻♀️