Snglklc Ozgecetindag yok bana geç döllenme demedi günümü söyledim başlardan birebir gidiyordu 23 haftadan sonra gerileme var
ggmom Ozgecetindag benkm.34+5 hafta 7 ekim görünüyor ama suan ters duruyor o yuzden henuz gun vermedi eger bi saglik problemi olmazsa normal kendi gelis zamanini bekleyeceğim oglumun eger dönmemiş olursa o zaman sezaryen olurum mecburen
Ozgecetindag ggmom benimkide terstı canım ama düzeliyormuş öyle dedi baş aşşağı dogum pozisyonundaydı
Minigimm2020 suhedaaa gogusumun alti benimde cik agriyo doktor poposu var da ordandir dedi ana sag gogusumun altindaki kemik agriyo sizibdemi oyleydi
suhedaaa Minigimm2020 hayır yok bende sadece gögsümün altı çok felaket ağrıyordu şu an sağ taraf böbreğime vuruyor 😁 kıpırdamaya başladı 2 gün durdu sonradan gına geldi zaar 🤭
Ozgecetindag mervoss yarın 30. haftama giriyorum kalıyor 7,5 hafta her ay 4 hafta cektiğine göre canım eylül sınunda 34 hafta ekim sonunda 38’e girmiş oluyorum doktorda 37’de sezeryana alıcak
Ozgecetindag ggmom 29’da normalmiş ama panik yapacak birşey yok dedi artık sürekli döner düzelir dedi kendini hazırlıyormuş