Emineerd Sumru doktor öyle dediyse vardır bir bildiği herhalde 🙄 doktordan doktora da değişiyor hayırlısı olsun 🙏🏻🙏🏻😊
Ozgecetindag serilady nasıl iyi olacaksa ssnin içinde bebegin içinde onu yap illa normal illa sezeryan deme en iyisi saglıklısı olsun 🥰
suhedaaa Domatesimm gögsümün altı çok fena ağrıyordu ishal olmuştum ve kasıklarımda da şiddetli baskı vardı nst’ye girdim sancı çıkmadı çatı muayenesi oldum açıklık var her an doğumun olabilir dediler 😏 gözetim altına aldılar, şimdi evdeyim yatıştayım 🙂
Minigimm2020 suhedaaa gogusumun alti benimde cik agriyo doktor poposu var da ordandir dedi ana sag gogusumun altindaki kemik agriyo sizibdemi oyleydi
Zuhal1 Ozgecetindag doğum günümde yavrunu kucağına alacaksın inşallah Allah hayırlısıyla sağlıyla gelmesini Nasib etsin bende oğluşumu 15 ekimde kucağıma alcam inşallah, 💙
Snglklc Ozgecetindag yok bana geç döllenme demedi günümü söyledim başlardan birebir gidiyordu 23 haftadan sonra gerileme var