Ozgecetindag mervoss yarın 30. haftama giriyorum kalıyor 7,5 hafta her ay 4 hafta cektiğine göre canım eylül sınunda 34 hafta ekim sonunda 38’e girmiş oluyorum doktorda 37’de sezeryana alıcak
Ozgecetindag ggmom 29’da normalmiş ama panik yapacak birşey yok dedi artık sürekli döner düzelir dedi kendini hazırlıyormuş
ggmom Ozgecetindag o zamanlar normal cunku daha kucuk oluyor ve rahat dönüyor 34ten sonra zor dönüyor artik iste egzersiz gerekiyor
Tugba_58 AtesAlininAnnesi kaç gün kaldı küvezde canım benim oğlumda küvezde şuan 30 haftalık dopum yaptım bende 😊
AtesAlininAnnesi Tugba_58 35 gün kuvezde kaldı 5 günde anne bebek uyumunda kaldij 40.gun taburcu olduk ☺️
Slnilayda Ozgecetindag bizde günümüzü aldık 23 ekim prendesimiz geliyor . Rabbim hpomizi saglicakla kavustursun ins .cok hycanli biraz korku biraz endise simdiden basladi 🐣
AtesAlininAnnesi Tugba_58 evet canım gelismisti çok şükür 5 gün yattım 1.gunden yapılmıştı benim bebeğin solunum cihazına 3,4 gün bağlı kaldı