Kızlar aranızda bel fıtığı olup normal doğum düşünen varmı kafam çok karışık ben aslında doğumdan çok korktuğum halde bir yanım normal doğumu çok istiyor ama bir yanımda sezeryan yap kurtul bir anda diyor beyin cerrahına yönlendirildim doktorum tarafından ama beyin cerrahı net konuşmadı yani buna sen karar ver aslında dedi belin ağrırsa doğuma kadar riske atma sezeryan ol dedi ama geçen seneki emarıma baktığında aslında normal doğum yapabilirsin sıkıntı olmaz dedi ama sonrası için zorlanabilirsin dedi çok kararsızıımmm çokkk 😢 normal doğumun 10 ekim görünüyor.