Nur1126 doktorlara güvenmek gerekiyor ama nette hep 37 den sonra yapılması gerektiği yazıyor bilemedim ☺️☺️Doktorum Bi aletle rahim ağzı uzunluğunu Ölçmüştü ki çok ittirmeden ölçülebiliyor ona bile çığlık atmıştım düşün 😂 35 de çatı muayenesi yapıcazzz inşallah dayanabilirsin dedi 😂😂😂 bunu dediğine göre vardır bişey diyippp daha çok korkuyorum