Ecemli
Dün doguramıyorum diye bende isyanlardaydım bu sabah 6 gibi nişanım geldi öglene dogru doktora gittim sancı var acılma yok eve gönderdiler hala sancı cekiyorum 6 dakıkada bir gelen ama ne acılma var ne baska bisey böyle kac gün gider bilmiyorum 😏