39+3 den selam inatçı ve topaç oğlum gelmedi ne sancı ne su var ne de kanala girdi hala yukarda artık yarına sezeryan kararlaştırdık birazda iri olduğu için doğmadığı hergün de kilosu artıyor bir süredir merdiven hurma adaçayı vs Hepsini de denedim son kontrolden sonra ara ara nişan geliyo gibi oldu ama tık yok artık yarın kavuşacağız hayırlısı ile hepimiz yavrularımızı kucaklayalım🤱🏻