Nazan02 DuyguDemir3 Allahım bizlerede böyle kolay doğum nasip etsin inşallahhh🤲 Saglıkla büyütün kızınızı❣️
Defneazra Bende 38+2 deym normal istiyorum kısmet olursa doktorum zeytinyağı sürmeye başla fazla yırtığın olmasın bol yürüyüş ve sguat yap merdiven in çık hareketli olmaya çalış dedi hurma da yiyorum bakalm kısmetimzde ne var nasıl olacak 🤷🏻♀️
gokcecan DuyguDemir3 öncelikle hayrlı olsun gözünüz aydın. Darısı başımıza. Epidurali odanızda mı aldınız?
DuyguDemir3 gokcecan teşekkür Ediyorum Doğumumun hiç bir evresinde odada değildim Doğumhane Yanında ayrı bir müşade altında tutuldum
Gmzece Bngsrp perine masajı var araştırabilirsiniz epizyotomi (Kesme) gerekliliğini azaltmak için yağlarla masaj
gokcecan DuyguDemir3 bende eoiduralden sonra odama çıkmak istiyorum dedim de doğumhaneden çıkılmadığını söyledilerdi :)üzülmüştüm. Teşekkr ederim😘
asiltosumm35 DuyguDemir3 canim gozun aydin 😍 Allahim saglikla buyutmeyi nasip etsin insallah 🙏 birsey sorucam kesi yapildimi? Dikisin varmi? Birde epiduraldan sonra dogum aninda aci hissettin mi ? Birsey dedim ama 3set oldu kusura bakma 😍
DuyguDemir3 asiltosumm35 malesef dikişim var ☹️ Ağrı çok az hissediliyor bence ama kesinlikle Tavsiye ederm
Bilgi-berna DuyguDemir3 gozunaydin canim hayirli evlar olur insllah Ben 36+6 dogum yaptim ogluma ufak ufak ara ara sancim.vardi gece bjraz daha artmisti sbah 9 30 da suyum geldi ben ilk basta anlamadim uzeirmi degistim bi baktim su gibi akip gidiyo internt baktm ki dogum baslamisti esimi uyandirip hastaneye gittim muaynelerim.hepsi yapildi yatisim.yapildi saat 4 gece 3 35 oglumu kucagima aldil suan 20 aylik 😊😊
asiltosumm35 DuyguDemir3 insallah bi an once iyilesirsin canim ama beni de o dikis olayi cok korkutuyor