asiltosumm35 DuyguDemir3 insallah bi an once iyilesirsin canim ama beni de o dikis olayi cok korkutuyor
DuyguDemir3 asiltosumm35 her doğum kendine Özeldir Böyle düşünün Ve Kendinizi Rahatlatmaya Çalışım. Çünkü benim Yaşadığım Ağrı ile sizinki Emin olun aynı olmayacaktır.
Bngsrp Defneazra teşekkür ederim oğluşum geçikirse deneyeceğim 🥰 32.den beri baskı hissediyorum vajinamın üst kısmında dr normal dedi ama suan 35+3 o baskıyka yaşıyorum resmen🥺
Defneazra Bngsrp pozisyonu almıştır belki kafasından dolayı öyle hissediyo olabilirsin o yüzden idrar hisside çok oluyor ☺️
Bngsrp Defneazra evet doğum pozisyonda dedi dr artık tuvaletim geldiğinde kendimi zor atıyorum lavaboya baskı yapıyor 1 hafta önden gidiyordu en son ama bakalım nezaman gelecek son 31 ama geçmiyor🥰🥺🧿💙