Merhaba arkadaşlar 🌸
hamileliğimi çok erken Öğrenip 9 ay burada Doğum Hikayeleri okuyup bir gün bende hikayemi yazmak umuduyla bekliyordum ki çok şükür banada nasip oldu 🙏🏼
Bilenler belki bilir 38 . Haftadan bu yana ha doğdu ha doğacak beklemedeydim ve sürekli Doğuramıyorum diye açılan Postlara yorum yapıp Post açardım. Ta ki 24.08.2020ye kadar 🥰 sabah 5 Gibi Adet sancısı Gibi bi sancı beni Rahatsız Etti ilk başta dikkate Almadım Fakat 2. Ye gelince tuvalete Gittim. İç çamaşırımda kanlı akıntı gördüm. Nişan olduğunu düşünerek telaş yapmadım duşumu aldım , biraz pilates topuyla oyalandım yattım bu arada hafif hafif sancım var fakat dikkate almıyorum. 8 gibi Tuvalete gittiğim de kanamanın arttığını gördüm ve doktoruma Yazdım. Zaten Gün içersinde Doktor Randevum vardı Fakat beklemememii Söyledi gittiğim de direk çatı muayenesine alındım. Ve 3cm açıklık 💃🏻 Direk yatış verildi ben tabi sevinmek şaşkınlık endişe korku Tüm duyguları aynı anda yaşıyorum. 09.30 Suni Sancım verilmeye başlandı … 11e doğru doktor muayene için geldi ve Açıklık hala 3 cm Ben tabi bu arada Galiba başaramıcam Düşüncelerine Girmeye başladım bile … bu arada Ebe Epidural Düşünür müsün diye sordu Eşimle konuşup Okey verene kadar açıklık olmuş 6cm 💃🏻 Tabi Anestezi doktoru Geldi o arada Gerekli işlemler Yapıldı sonrası zeytinyağ Gibi İlerledi sanırım 12 gibiydi İğnem yapıldı ben bu arada yarı uyanık halde yatıyorum. Bana hadi doğum masasına dediler ben kontrol Sanıyorum ebe Bi baktı Bebeğin başı Görünüyor doktoru çağıralım Hemen dediler o ara da fotoğrafçım Ve Doktorum Geldi Sonrası asıl masal gibi olan kısmı 3 kere ıkındım ve sonrasında Güzeller Güzeli kızım kucağım da 😊