Kızlar ilaçlarınızı bırakırken mutlaka doktorunuza danışın,her gebelik çok çok farklı, ayrıca özellikle yeni gebeler lütfen numarasını sizinle paylaşmayan, sorularınıza cevap vermeyen doktorlarla bu yolda ilerlemeyin. Tabi sorularınızı da makul tutun🙄