RabiaMG minikmucizem1_ benim 50 gramda 172 cikmisti sinir 140 o yuzden 100 gram daha yapildi oda yuksek olunca diyet verdiler 😊
minikmucizem1_ RabiaMG inşallah atlatırsın canım doktorumda bana sekerin yok dedi çok şükür içim rahat şuan 😍
Nimesay1 minikmucizem1_ Sen yükleme yaptırmışsın.Yüklemede üst seviye 180.Sana yüksek diyenler tokluk şekeri ile karıştırıyordur.Tokluk 140 üst değer.Değerlerin normal sınırlar içinde
minikmucizem1_ Nimesay1 aynen canm doktorda dedi sınır 180 bn farklı yazılar okuyunca kafam karışmıştı ama doktorda şekerin yok dedi zaten
Livanur_65 minikmucizem1_ benimde böyleydi ikinci kan alınışında 146 çıkmıştı normal dedi sizde şeker yok benim daha yüksekti
Livanur_65 minikmucizem1_ korkmayın tatlı yediğinizde fazla tuketmeyin ölçülü yeseniz inşallah sıkıntı çıkmaz allahın izniyle
Livanur_65 minikmucizem1_ ben pişman oldum valla ellerim yanıyor boğazım kuruyor önceden böyle bir sıkıntı yoktu
nisotti minikmucizem1_ hicbir sikinti yok endiselenmeyin:) darisi basimiza🙏🏼 92-180-153 sinirlar bunlar.